En gnutta energi?

Kan det verkligen vara sant? Är min energi påväg tillbaka?
I helgen provade jag att jobba igen. Det kändes okej och jag klarade mig utan att sova middag 😂 utöverjobb vart det lite påskfirande på olika håll och påskbingo i söndags kväll.
Igår var jag trött som vanligt, menade ont i skallen så det kan ha varit därför. 
Denna vecka är verkligen fullspäckad! I måndags var en barndomsvän med pojkvän på besök när de var tillbaka i stan en kort sväng. Igår var jag hos sjukgymnast för att få ordning på min snedbelastade rygg. Senaste tiden har jag inte haft ont men vill inte att det kommer tillbaka heller. På. Eftermiddagen kom en annan kär barndomsvän på besök. :) 
Idag ska jag till familjehälsan och ikväll är det hemmapremiär för GIF. Just nu håller jag och Lovis på och tvättar för fullt. 
Imorn aka jag tillbaka till sjukgymnasten på morgonen, sen direkt till bibblan för BVC-träff och direkt vidare på lunch mes kollegorna. Sen är det bara hem och packa för helgen. 
På fredag åker vi till Branäs och har kusinträff med Norge-kusinerna och faster. Ser verkligen fram emot det! De har ännu inte hunnit träffa Lovis så det ska bli kul. :)

Nä, dags att hoppa in i duschen och göra oss klara. 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0