Tjopp!

Tjohej!
Var ett tag sen jag skrev här nu. Men känns som att det är dags igen, eller snarare som att jag har lite tid över :)

Har börjat på Ericsson nu, det är riktigt skoj faktiskt :) Får montera radiobasstationer, stora skåp med olika enheter och sladdar och sånt i :) Just nu är det intro-vecka, men på månag blir det till att jobba på lina, så då blir det mer på riktigt.
Idag innan jobbet hjälpte jag Emma och Mattias att måla i deras lägenhet. Det blir fina färger där. Jag har målat olivgränt i deras vardagsrum idag. Känns bra att kunna hjälpa till lite. :)

Emmoth är på Arvika-festivalen nu, och jobbar, så är ensam hemma hela veckan. Saknar han redan :/ Men tror den här veckan kommer gå fort ändå. Är redan onsdag, och imorn ska jag städa, sen jobba 14-22 igen, sen blir hem och sova. På fredag efter jobbet ska jag och Marie hitta på nåt, kanske gå ut :) På lördag ska jag ta med kusinerna (Jonte och Becka) till Söderhamn, ska vara barnvakt åt de på mammas koloni. Så ska vi släpa med en studsmatta upp, om den får plats i bilen, det kommer bli naajs :P

Just ja, min böld i armhålan börjar försvinna nu. Har inte skrivit nåt om den tidigare, men det var för snart två veckor sen den börja komma fram. Såg först ut som en finne, och gjorde ont. Men när den blev stor som en vindruva och gjorde tokigt ont så fatta jag att det var nåt annat. Gick till läkarn som gav mmig recept på penicillin, det var tydligen en varböld :/ Har ätit penicillin sen i fredags, och nu verkar det bli bra igen :)
Men magen mår inte bra av penicillinet, är jättemycket uppsvullen nu, varje dag. Men när jag slutat käka det ska jag börja ta hand om magen på riktigt, så att den ska må bra igen. Mamma har köpt Dida åt mig, det är örttabletter från hälsokost, som ska vara bra för floran och motverka jäst mage. Får se hur de funkar, men har läst att många vart nöjda med de, och de är ju rätt dyra så borde ju funka lite iaf. Hoppas på det. Så ska jag börja träna ordentligt oxå. Stefan har blivit tränare i Brynäs igen, så funderar på att börja med fotboll igen, men hinner kasnke inte vara med på alla träningar eftersom jag jobbar så mkt :/ men annars blir det friskis och löpning.

För övrigt så mår jag väl rätt bra nu, känns lite tungt att börja plugga inför mattetentan bara. Men det finns saker som gör en glad ändå (thihi, puss på dig Snuttis) :)

Nä, nu äre väl dags att lägga sig, ska försöka komma upp i tid imorn så man hinner med lite innan jobbet. Känns dumt att sova bort en massa tid.
Godnatt, sov sött, dröm om småkryp du mött. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0