Vecka 36

Tiden går så fort och samtidigt sjukt långsamt! Vi är redan i vecka 36, galet ändå, 36 veckor av 40! Vart tog tiden vägen? Tycker att jag nyss blev gravid samtidigt som det känns som om jag varit gravid i 3 år... 😂 
Det börjar bli tungt och magen är stor. Samtidigt mår jag väl hyfsat, lite krämpor som hör till men i övrigt är jag frisk. 

Hoppas verkligen att vagnen kommer från Babymax denna vecka!! Nu har vi väntat länge och de har haft problem med att skicka ut röstade leveranser tydligen. Skitdåligt, börjar bli less på att vänta och nervös över om den hinner komma innan bebisen. Håller tummarna... 

Nästa vecka ska jag på tillväxtultraljud så vi får se om denna bebis också har en tendens att bli stor. Lovis vägde 4390 gram lite mer än en vecka innan bf. Det känns som att bebisen i magen också är stor men magen är tydligen inte så stor enligt sf-måttet så vi får se. Den ligger iallafall med huvudet neråt och håller på att fixera sig, till skillnad från storasyster som låg med rumpan ner :P 
Återstår att se hur detta går. Har känts väldigt jobbigt sista tiden men försöker att tänka positivt och se det som att den största biten är över och det är bara upploppet kvar. Det bästa, att få träffa lilla krabaten, är ju kvar! 😍 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0