Äntligen!

Så igår kom äntligen vagnen! Efter tre månader... Skulle ta 4 veckor men de har haft lite strul under semestrarna tydligen. Så om nån frågar mig är jag inte särskilt nöjd med Babymax för tillfället. Visst, bra pris. Men lång leverans och krångel fram och tillbaka. De svarta Limited Edition-sufletterna som jag beställde har tydligen hunnit tagit slut också. Det var ju därför jag beställde därifrån, för att de kunde fixa sufletterna. Men nu har vi våran kära Donkey Duo här! Redo för bebisens ankomst. 😍
Såhär i efterhand skulle jag nog ha beställt från Babyplus som sist istället. 
Men nu ör jag glad att den är här iaf! :D 
Monterade den igår och den ska invigas idag. Har bara monterat Lovis sittdel änsålänge, ska fixa liggdelen till bebisen sen :) 

Snart dags att fixa lite lunch. Sen i eftermiddag ska vi till min pappa och Lovis ska förmodligen sova kvar där om hon vill :) Det blir andra gången hon sover borta. Sist gick det kanon så det går nog bra idag med. :) Vra att träna på att sova hos andra sen när vi lär in till förlossningen. Eller snarare bra för våra familjer att testa ha Lovis en kväll så de lär känna hennes rutiner och käbner sig trygga i de. :) 

Ha det najs alla glada!  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0