Zombie-mode...

Äntligen har minst en tand börjat kika fram i överkäken, man känner taggarna. Senaste 2 veckorna har hon varit besvärad av tandsprickning och varit lite förkyld. Om nätterna har hon vaknat nån gång och varit ledsen och febrig eller haft ont. Stackars lilla plutt... :( 
Men nu så verkar det vända. Inatt har hon sovit hela natten, har fått stoppa i nappen ett par ggr bara, som vanligt. 
Min egen förkylning sitter fortfarande i och har hållt sig en vecka snart... Men nu när vi alla kan sova bättre kommer nog jag också bli frisk snart. 

Nu sitter jag och kollar på Vasaloppet. Följer kusin Karin och hennes Rick på ipaden medans tvn är på. Lovis är i köket med Albin och har fått lite lunch.

Förra helgen hade vi kalas för mig. Fyllde 27 förra fredagen. Av Albin och hans familj fick jag paket redan på morgonen när vi åkte till Sätra för att lämna Lovis och hömta deras bil. Redan när jag såg det stora paketet förstod jag att det var en Obh Nordica Hercules köksmaskin!! :D som jag suktat efter den! Ända sedan jag var på min första oa-småvitt utbildning med Siba (typ 2 år sen) har jag velat ha en sån. Den är stor, tung, stor bunke (rymmer 1 liter degvätska =dubbel bullsats!), kraftfull och snygg! 😎😃😍 chiliröd Såklart!
Har inte invigt den än men snart så :)



Under den fredagen var Albins syster barnvakt så vi kunde åka till köpis, ikea, mio och lite sånt för att handla lite hyllor och förvaring plus tårtor och sånt till helgen. Sen hem och borra och upp med lite tavlor innan vi åkte till Sätra och åt middag med de.

Under helgen var släkt och familj på besök. Jag fick Björn Borg-trosor, foamroller, presentkort, stekpanna, pengar, presentkort mm. 😊 

Nu lär jag koncentrera mig på loppet, snart målgång. :)
Ha det najs! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0