Regnig fredag...

Igår kväll när jag cyklade hem från Friskis så snöade det. Visserligen smälte det direkt, men ändå. Nu regnar det och är ruggigt ute...
Tur jag ska pigga upp mig med ett besök hos frissan idag! 😄
Lovis och jag somnade om efter frukosten. Albin åkte till jobbet och vi gick och la oss. I helgen ska jag jobba så lär vila upp mig :P 

Igår kände Albin sig piggare så han följde med på en tur till affärn och vi invigde nya multivagnen. Den rullar nästan av sig självt! Så himla skön att köra. Lovis sitter framåtvänd i den och det verkade hon trivas med :) men jag tycker det känns bättre att ha henne mot mig så jag ser henne. Får se om hon kommer fortsätta att acceptera att titta mot mig i buffeln eller om vi är vända den med nu 😝
Ska bli kul att åka iväg på äventyr med vagnen i sommar, cykla till boulongern eller Hemlingby, lite picknick och bus :) 


Ha en skön fredag! 😘





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0