Vårkänslor

Igår hämtade jag ut min nya cykel. Hittade den på Stöveln Öbergs förra veckan när jag var där med svärmor som skulle hämtade sin servade cykel. Skulle egentligen bara kika lite men hittade en som kändes perfekt så jag slog till. Lär ju ha en cykel. Min förra har nån försökt stjäla vid förra lägenheten så den går inte att låsa upp nå mer, nån har förstört låset... Men nu har jag ert riktigt vrålåk! :)
Ska åka på en premiärtur om en stund.

I söndags byggde vi om i gymmet på Friskis. Rackarns vad bra det blev!! Äntligen lite mer ytor och nya grejer. Längtar dit! :D 

Nu är både Albin och Lovis förkylda så vi har varit inne nästan hela veckan. Förutom i måndags då jag och Lovis träffade mammagruppen och käkade lunch med de. :) 

Våffeldagen idag! Japp vi har käkat våfflor till lunch. Mycket smarrigt :) 

Nu ska jag göra mig klar och ge mig iväg, så jag hinner hem och käka innan jag ska till Friskis. Uttagning för nya instruktörer idag ;)

Ha det najs alla glada!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0