Fredag

Stora tjejen! I veckan fick vi plceringserbjudande på en förskola, Stenebergsgården, det ligger nära oss och är en liten förskola på tre avdelningar. Igår var vi dit och hälsade på för att träffa pedagogerna och se hur det såg ut. Det kändes kanon! Lovis såg babblarna som hängde i taket direkt och var helt fascinerad av de. :)
I augusti är det inskolning och det ska bli spännande att se hur hon kommer trivas på förskola. Hon kommer bara gå 15 timmar i veckan eftersom jag kommer vara föräldraledig med nästa bebis då, kommer vara höggravid och förmodligen inte jobba alls i augusti men vi får se hur jag mår. 

Just nu har jag sjukt ont i ryggen igen... Det kommer och går. För några dagar sen smällde det till igen och sen dess gör det ont. Nöter på med mina övningar och försöker lyfta försiktigt men det är inte helt lätt med en ettåring som ska lyftas upp i stol, vagn och på skötbordet ett antal gånger per dag... 

Imorn ska vi till Barkarby en sväng med syrran och Albins syster. Ser fram emot att besöka babyproffsen och testköra en Donkey, syskonvagn. :D 
Har mailat några sidor i Holland som säljer vagnar. Fick bra pris från alla men det är skillnad på tillbehören och leveranstiderna. Så kommer beställa i helgen när vi bestämt oss för vilken färg vi vill ha på suffletterna. Sen blir det nog lite övrig shopping också, mest kläder till skruttan för vår del. :)

Nu sover Lovis en liten snutt så jag ska passa på att dricka kaffe och diska undan. Sen blir det en promenad i solen, förbi affärn och posten :) fredagsmys it is! 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0