ja här var det full fart!

Hmm, inte i bloggen direkt :P mimms knappt när jag uppdaterade sist. Har varit fullt upp december och januari. Hoppade in och jobbade lite helgdagar före och efter jul. Var kul att jibba igen! Men kom precis lagom till kaoset körde igång, julrusch och mellandagsrea. :) 
Samtidigt var det skönt att komma hemifrån lite grann och längta hem. Albin och Lovis gar haft det mysigt bara de två :)
Nu har jag börjat jobba helger igen och kommer jobba varannan helg fram tills sommaren ungefär. Då blir det fullt jobb och Albin är hemma över sommarlovet.

Herregud, skruttan är redan 8 månader gammal! 💜 tiden har gått så fort samtidigt som jag inte ens minns tiden innan hon förgyllde våra dagar. Vi har det så mysigt alla tre och dagarna springer förbi! Hinner knappt vara hemma något för det är mammaträffar, mys med vänner och mammalediga kollegor, träffa familj och ut på äventyr. Veckan som gått har vi knappt vart hemma alls förutom igår på dagen. På kvällarna har jag och Albin nästan bara mötts i dörren så har jag dragit till friskis för träning eller instruktioner typ :P kul med full fart samtidigt som man verkligen njuter och slappar de dagar vi är hemma :) 

Nu snöar det massa igen, vädret är verkligen upp och ner här. Jag gillar vintern men nu längtar jag till våren så vi kan inviga cykelvagnen! :D Ska bli skönt att kunna cykla iväg med skrutt på äventyr i finvädret sen. :) 

Ha det fint alla glada! 😘😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0