Tänder...

Nu har ytterligare två tänder kikat upp Lovis underkäke. De två första kom för ca 3 veckor sen. Då hade hon hög feber och verkade ha ont i munnen. De två första kikade upp samtidigt. Senaste dagarna har hon varit lite gnällig och ledsen, och som ett brev på posten kom då de andra två tänderna fram. Hon sover mer på dagarna och verkar ha ont emellanåt, men ingen feber tack och lov. 
Så nu har hon fyra små gryn :P 

Idag blev det en riktig slapp dag. Hon sover och jag sitter i soffan och har läst lite i min tidning. Tänkte träna ikväll men hoppar det. Har rejäl träningsvärk från igår och ryggen har börjat krångla lite. Tror jag belastar ryggen snett när jag bär henne, bör ju alltid på samma sida av vana. När jag försöker tänka på att belasta rakt så känner jag att det är stelt och spänt på ena sidan. Har bokat in massage och om det fortsätter vara problem får jag nog besöka en kiropraktor eller sjukgymnast som kan kika på det. 

Nu ska jag plocka fram lite lax ur frysen och förbereda middagen. Passar på och göra några portioner med lax till Lovis också, hon älskar verkligen lax! Konstigt nog så åt jag aldrig det innan jag var gravid, fick plötsligt ett sug efter lax så det var nog Lovis som egentligen ville ha det redan när hon låg i min mage :P 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0