Äntligen måndag! :)

Då var det en slapp måndag igen. Blir lite som en återhämtningsdag :P i lördags blev det en tidig organ för mig. Han pussa lite på Lovis innan jag gick till bussen och pluggade i lurarna påväg mot jobbet. Det var kul att jobba igen för en helg. Nu blir det förmodligen varannan helg resten av mammaledigheten. 
I lördags kväll var vi till Albins föräldrar, där var hans syster och Axel också. Vi käkade tacos och kollade på Melodifestivalen :) barnen var så glada och uppe i varv av all musik! Lovis låg och "pratade" och sjöng lite för sig själv i sin säng innan hon somnade. Haha lät himla skoj, vi satt och lyssnade vid babymonitorn. 

Igår var det jobb igen sen raka vägen hem till Bingolotto. Ingvar är tillbaka i rutan efter sin semester. Jag vann en ny lott :P pappa var också här och spelade :)

Ikväll ska jag på massage, äntligen! Behöver lösa upp massa knutar och förhoppningsvis kan han hitta problemet med min ena höft. Inget jag störs av dagligen men märker det när nag tränar, är ostabilt i ena höften och har dålig balans i utfallssteg och liknande. 

Ha det najs alla glada! Nu ska vi poppa barnvisor och Disney! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0