Konstant hungrig?

Det är nån som äter upp all mat jag stoppar i mig! :) 
Känns som det iaf. Äter regelbundet och på samma tider som innan jag blev gravid, men en del dagar är jag hungrig ca en timme efter att jag ätit ändå. Blir sugen på mat, mellis, och ägg. Men jag smäller inte i mig massa onödigt mycket mat bara för det, försöker hålla rutinerna och tiderna som vanligt. Går det för lång tid mellan målen blir jag alldeles låg och matt, framförallt om jag tränat samma dag. 
Men jag är glad att jag har god aptit nu och inte mår dåligt :) 
Är i vecka 22 nu och magen blir rundare. :) änsålänge har jag gått up ca 5 kg och det känns helt okej. Men nu växer den lille där inne för varje vecka. :) så mysigt när den lever om så fort jag vilar eller ska sova. <3

Igår blev det en shoppingdag i Borlänge med Albin, svärmor och syrran. Började med ett varv inne på kupolen. Fyndade lite billiga bebiskläder bland annat. :) Det var mysigt att kolla på kläderna tillsammans med Albin, vi tänker nog rätt lika. Men det är fortfarande ovant att gå och kika på barnavdelningen. 
Mitt i allt började jag blöda näsblod... Har nästan aldrig blödig näsblod men nu bara kom det. Var inte alltför farligt och deg slutade snabbt när jag stoppa in en tuss. Snacka om känsliga blodkärl numera. 
Lunch käkade vi på burger king innan vi kom fram. Eftersom bk inte finns i Gävle så känns det lite exotiskt att käka där ;) men blir så trött efter att jag käkat skräpmat, som om man verkligen känner hur näringsfattig den är :P 

Efter en fika på Waynes åkte vi över till Ikea. Snacka om fräscht och stort! Vi hittade en ny hatthylla, skohylla med bänk, sovrumslampa,korgar och badrumsmatta där. :) hatthyllan var dessvärre slut och säljs inte i Gävle, så den har vi beställt på nötet idag istället. 

Så nu har vi ännu mer att fixa med här hemma. Det går framåt men blir väldigt rörigt under tiden. Idag när jag kom hem var Albin hunnit skriva ner gamla skrivbordet och en bokhylla som skulle bort. 

Idag har jag vart ledig och på förmiddagen var jag förbi min kollega Peter med familj. Alltså söta ungar eller! :D 
Kikade på lite utväxta kläder och annat som de använt klart. Gick hem med tre kassar kläder och en bumbo. :) Kanoners! Så nu är soffan fylld med bebiskläder :P 

Nu ikväll har jag kört ett Tmi-kettlebellspass på Friskis och sen varvat ner med yoga. Skönt värre. :) men nu blire soffan och mys med min kära till "walking dead" :) 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0