100 dagar till BF :)

Idag är det 100 dagar kvar till bebis är beräknad! :) Så imorn är vi nere på tvåsiffrigt. Det händer mycket nu och samtidigt är det så långt kvar :P



Idag var både jag och Albin lediga. Kollade på hockeyn och lite annat från OS imorse med lite fika. Vid lunch åkte vi till Mio och hans vän hängde på. Vi skulle köpa två olika vägghyllor men hittade en bordslampa och spegel också. :)
Spegeln och lampan kom på plats så fort vi kom hem men hyllorna får vänta ett par dagar.
Jag passade på att baka lite mer kakor och fixa ett storkok av chili con carne, samtidigt som vi gav ormarna mat. Allt samtidigt, kändes effektivt. ;)
Blev klar precis innan jag skulle åka ner till Friskis. Nu är jag hemma igen efter att ha kört två instruktioner. Ska fixa matlådor och varva ner, sen blir det jobb 4 dagar i sträck innan jag är ledig en dag.





ha det najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0