Helgen

I lördags fick jag hoppa in som reserv på en Friskis-utbildning i Falun. En av de som skulle åka fick lämna återbud så jag fick åka med, lätt höggravid men det gick bra :P 
Det var Bulgarian bag som gällde och Spartan höll i utbildningen. En mycket bra utbildning med bra övningar och intressant fakta om bakgrunden till bagen. Jag kunde inte göra alla övningar men provade på en del och lärde mig mycket. :) 

Igår var det kanonfint väder! Hängde lite hos pappa och invigde vår nya kamera. På kvällen blev det middag med Albin och lite banankaka med choklad och valnötter till efterrätt. :) hade massa bananer kvar som Albin fått med från jobbet, de börjar bli övermogna så gjorde en banankaka igår och en nu på morgonen. Ska ta med en till jobbet när jag åker dit med lite papper. 

Imorn är det dags för ert besök hos barnmorskan igen. Då ska hon kolla hur bebisen ligger i magen. Förhoppningsvis har den vänta sig med huvudet neråt men vi senaste besöket låg den i säte. Det känns likadant fortfarande så jag har inga stora förhoppningar. 
Igår bökade den runt ordentligt när vi kollade på film på kvällen. Trodde för en stund att nu vänder den sig! Men icke. Idag känns det precis likadant, ett hårt huvud som trycker under mitt högra revben och små händer och armbågar som trycker mot vänstersidan. 
Får se imorn vad bm säger. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och röra mig mot köpis. :) 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0