Ledig lördag och söndag

Välbehövligt! Veckan kändes lång, kändes som om en förkylning var påväg ett tag men nu äre en borta. Sov ca 10 timmar natten till lördag, Albin väckte mig för att säga att det var dags att dricka upp kaffet innan bryggaren skulle stängas av automatiskt. :)
Men sen blev det full fart. Följde med pappa till Siba på min lediga dag så han kunde köpa ny tv. Sen mötte vi upp svärmor istället och tog en sväng till Owes och lite annat. Kollade hockeyn hos svärföräldrarna och hängde där ett tag. 

Idag har jag träffat Malin, vi käkade lunch och vandrade runt lite i boulongern. När jag kom hem var fixade jag iordning platsen för diskmaskinen. När jag väntade in Albin däckade jag i soffan. Fattar inte att jag helt plötsligt kunde bli såååå himla trött! 
Vaknade av att han kom hem en timme senare. 

Nu ska jag ta mig en liten slurk kaffe och ladda för fortsättningen på Game of Thrones. ;) 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0