Nordic Showdown!

Igår åkte vi i Gymgruppen till Sthlm för att kolla på crossfit tävling med tävlande från hela Europa. Förra året var det bara Norden som var med så nu var det tuffare konkurrens. Grymt coolt att se alla kötta järnet, man kunde nästan känna deras mjölksyra och kramp :P 

Självklart tog jag inga bilder... Pucko. Bara nåt filmklipp som jag la upp på instagram. Men oj så mycket härliga muskler vi fick se ;) 

Idag har jag vart ledig. Tog en sovmorgon och det kändes verkligen behövligt :P var på stan med syrran en sväng innan jag hade två gyminstruktioner. Snart ska jag och Albin käka på Bakfickan med hans polare, de har hållet på och flyttat åt honom hela eftermiddagen så jag hänger på de och käkar :)
Sen är det bara att ladda om för jobb igen ;) 

I lördags fick vi se Gefle ta tre viktiga poäng mot Syrianska. Iskallt var det men det var värt det. Inte så bra match men skönt ändå :) 

Nuså, dags att dra. :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0