tisdag, tvätt och träning



Är ledig idag igen. Imorse tvättade vi innan Albin åkte till jobbet. Jag körde ett lunchpass på friskis, cirkelfys för en gångs skull :) Sällan jag går på pass nuförtise nuförtiden, brukar passa bättre att köra i gymmet eftersom jag jobbar långa dagar.
Körde på som vanligt men missade boxen i upphoppet på boxhoppen... ajajaj, slog i benet och svullnade upp på en gång. Körde vidare med ett pumpande ben.
I övrigt var det kul att träna cirkekfys men nu ligger jag hemma med en påse fryst broccoli på smalbenet.

ska strax ta en dusch och käka lunch. Blir mkt fisk nuförtiden, jag som typ aldrig äter fisk annars :P helt plötsligt älskar jag fisk, till och med lax! Vad gör du med mig, lilla Knyttet? :)
I eftermiddag ska jag till Ikea med svärmor :)

Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0