Jobba, jobba, joo-oobba!

Nu har jag jobbat en vecka efter en härlig semester. Det kändes bra att komma tillbaka till jobbet och vanliga rutiner igen, kände mig mätt på sommar och har haft set otroligt skönt :)

Har kommit igång med gyminstruktioner också så det känns kul. Nu fattas det bara att träningsrutinerna blir densamma igen ;) men det är inte långt dit. I söndags var vi båda lediga, åkte till köpis och hjälpte moster att köpa dator och lunchade. Sen åkte jag och Albin till hans föräldrar för att se Gefle återigen få ett poäng... Så himla surt!! Halmstad får in ett mål på frispark i sista övertidsminuten...

Aja. Sport är sport. På tal om det så gav jag mig på att spela minigolf i torsdags. Avskyr minigolf, har ingen bra teknik och inget tålamod. Men spelade med kusiner och familj i mysiga högbo så vad gör man inte när minsta kusinen fyller 15 år? :) Det blev en toppendag med strålande väder. Grillade hamburgare, fikade och promenerade runt lite. :)

Idag har jag sovmorgon och ska strax ta tag i disken innan jag gör mig klar. Ha det skoj! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0