Full fart!

Känns som om alla dagar är proppade med saker att göra. Jobb, instruktioner, träning, sysslor och ärenden. Skönt att ha saker på G hela tiden, men jag oh Albin går om varandra på dagarna. Tur vi tar tillvara på den lilla tiden vi kan umgås :)

Idag är jag ledig. Ska åka med syrran till h-by köpcentrum och kolla in lite nya butiker. I eftermiddag är det två instruktioner och direkt efter det blir det fotboll på Allstar eller Interpool. :)

Första november går jag upp i tid på jobbet, samtidigt som jag kommer få ett eget ansvarsområde. :) Det känns super! :D

Träningen går också framåt och fortsätter det att vara lika kul kanske jag satsar på september nästa år. Kanske, bara kanske. Så säger inte för mycket än. Jag kör på så länge det är kul, har satt upp mål och det känns motiverande! ;)

Ny ska jag ta mitt kaffe så jag vaknar till nån gång. Jag blir lite seg när jag vet att jag kan ha sovmorgon. :)

Ha det så najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0