Baaaakis...

Igår kväll var det som sagt funkisfest. :) mat och mingel blev det först, sen fest med dans och skoj! Var kvar till de sista sen mötte jag upp R och hans kompis på allstar. Där blev det öl och häng till de stängde. Kom hem halv 3 efter en härlig och skojig kväll! Kanoners blev det!

Men att jag aldrig lär mig, det är inte bra att dricka mycket rödvin. Eller jo, det är najs och gott men dagen efter är det inte kul!

Gick upp kl 8 och gjorde mig klar för jobb. Sliten som få! Köpte frulle (panpizza, cola och vaniljmunk) på Coop innan jobbet. Det gick bra att jobba men jag var lagomt slow. :P

Nu är vi hos Albins päron. Har kollat på Dif-GIF, blev oavgjort så vi fick med oss en poäng iaf därifrån. :)
Snart börjar hockeyn så det är dags att dra sig till soffan igen. :)

Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0