Packar och grejar! :)

Wihoo! Har tvättat lite tränignskläder och andra kläder som ska packas ner inför steg 1 utbildningen som börjar imorgon! Snart ska jag till affären och köpa lite smågrejer som jag behöver ha med, sen börja packa och förbereda. Jobbar 14-19 idag, och när jag kommer hem är det bara att fortsätta packa. :)

Det känns så himla skoj och spännande! 4 dagars utbildning och träning ute på Värmdö. Steg 2 är i maj och sedan är det bara att träna på att ha gyminstruktioner. :)

Igår kväll fick ormarna lite käk igen. De fick riktigt stora matbitar och det tog tid att få i sig de. Nu ligger de med paltkoma i terrariet och vilar ett par dagar. :) Har ännu inte hittat någon som är ritkigt intresserad av att ta hand om lillen, ska kolla upp det lite mer.

Bysse fick en ny bur i söndags! Den är större än den förra och han trivs jättebra! Nu skuttar han runt och sprätter med bakbenen, som små glädje skutt. :)
Vi skaffade också möbler till hallen, två byråer och taklampor. Det blev kanoners, nu fattas bara en stor spegel till andra väggen i hallen.

Aja, nu lär jag sätta fart igen. Mycket att hinna med. :)

Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0