Midsommar :)

Midsommar var kanske hur mysigt som helst!
På förmiddagen åkte vi ut till Bönan med Albins familj, där mötte vi upp hans faster med fanilj. Vi plockade blommor till stången, klädde stången och sen blev det lunch på en solig terass innan vi gick tillbaka till stången för dans och fika. Det var otroligt mycket folk vid Böna strand! Massa sommarfina barn med kransar på huvudet. :)
 
Innan det blev middag tog vi en promenad runt vid Bönan och fyren, kollade även in fiskebåten och båthuset där Albins pappa vart mycket som barn. Till middagen anslöt sig Sture och Nea som är släkt med Albins pappa. Nea är även min pappas chef sedan typ 24 år tillbaka :)
Sture hade ordnat olika typer av fisk till middagen, jag provade hans kända pepparlax. Han är fiskare och säljer fisk ute i Bönan, många åker långt för att köpa hans goda fisk. :)
 
Det blev en mysig kväll och vi fick höra många historier från deras barndom och massa tok de gjorde då. :)
Hela midsommarafton blev alldeles kanon! :)
 
På midsommardagen var vi hem till pappa för att fira Kim som fyller 50 år idag! Familjerna B kom också dit. Sen rullade jag och Albin vidare till Sätra för att fira hans syster som fyllt 30. :) Det blev massor av mat och fika den dagen :P
 
Igår jobbade jag och efter det gick vi till pappa för att äta upp lite rester och hälsa på Erik, pappas kompis från Holland. Vi stannade och kollade på matchen där också. :)
Nu är jag ensam hemma då Albin jobbar. Jag ska iväg och käka lunch med N om det blir som vi tänkt oss, sen ska jag till Plantagen och köpa möbler till balkongen. :)
 
Ha det så najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0