EM är över... :(

Attans också! Tråkigaste EM-et ever!
Holland slutade på noll (!!!) poäng i gruppspelet... Så himla trist... Kollade på matchen hos pappa igår med Albin och syrran.
Imorn är det Sveriges tur men det är redan kört för de.
Resten av dagen igår var jag ledig. Började med ett träningspass med Byggarboden, först lite säck-träning och sen marklyft. :) resultatet är rejäl träningsvärk idag! :)

Efter lunch blev det en promenix med svärmor innan jag och Albin satte igång med städningen. På kvällen var det match, som sagt.

Idag har jag jobbat, och nu kikar vi på Kroatien - Spanien. Bysse är också med och knycker salta pinnar av oss. :)

Åh, justja! Idag var Nicklas Bäckström in på jobbet och handlade en kamera av mig! Haha, jag blev alldeles nervös och generad! :P liiite häftigt! Han och hans sällskap var väldigt trevliga iaf. :)

Hanuna matata! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0