Träningsvärk ^2

Igår efter att jag och Malin käkat lunch var jag hemma och fixade ett tag. Tänkte gå till gymmet men kände mig helt opeppad. Släpade mig dit ändå, fortfarande opeppad. Värmde upp på löpbandet och mötte Jonas som är gyminstruktör. Han gjorde ett träningspass åt mig sill jag körde. Ah, det blev rätt hårt och jag var helt slutkörd efteråt, riktigt skönt. :)
Tog en dusch där innan jag skulle värda. Träningsvärken smög sig på redan under kvällen.

När jag kom hem hade Albin fixat middag, vi käkade och tig en öl i soffan framför 'på spåret'. :)
Två helt utslagna, nytränade tröttisar. :)

Kan ju säga att tränibgsvärken är snäppet värre idag... Riktigt skönt faktiskt. :)

Nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar på animal planet. :) ska snart dra på mig träningskläderna och dra på spinning innan det blir 30-årsfest för Albins kusin. :)

Ha en najs lördag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0