Det var den helgen!

Och det har vart en riktigt bra vecka. :) i fredag var det myskväll med min älskling. Båda var rätt slut efter träning. :)
På lördag morgon var jag på spinning innan vi gjorde oss klara för Albins kusins kalas. Där blev det bubbel, mat, vin och tårta. :) blev kvar hos svärförldrarna ett tag på kvällen också.
Igår tog vi det lugnt på förmiddagen, passade på att fixa lite. Sen kollade jag på fotboll hos pappa, derby Feyenoord - Ajax. Det gick inte så bra för Ajax.
Sen tog vi en tripp till affären innan det blev mellis. Sen drog i
Jag till Friskis och körde skivstång-spin. Märkte att 'så ska det låta' börjat gå på söndagar. Så det blev chips och ÖSK framför det. Myselipyseli. :)

Nu är det måndag. Är ledig idag, så är det unitmöte ikväll. :)
Ha en härlig måndag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0