Mmm, måndag!

Skaplig träningsvärk idag!
Var till gymmet igår efter jobbet. Har gjort två helkroppspass åt mig själv som jag varierar mellan. Igår blev det frivändningar, thrusters (explosiv knäböj med stöt till raka armar), marklyft och axellyft.
När jag körde mina marklyft märkte jag att en kille, några år äldre och rätt vältränad, kollade när jag körde. Efter en stund började vi småprata, hav verkade impad över att jag körde så tunga övningar och frågade om jag tränade inför nåt särskilt eller nån tävling. Jag blev rätt chockad och svarade att jag bara gillar komplexa övningar som blandar in stora delar av kroppen.
Gaaah! Snacka om egoboost! :P haha!

Idag vaknade jag med grym träningsvärk i ryggen. Så efter frukost blev det en promenix innan dusch och jobb. Nu är jag hemma i soffan och varvar ner. Imorn är jag ledig så då tänkte jag hinna med att fixa lite hemma, ta mig till blodcentralen och lämna blod och träna. Blir nog cirkelfys imorn, längesen sist. :)

Nä, nu får det vara nog!
Hakuna matata! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0