Ledig dag.

Idag är jag ledig. Ska passa på att ta mig till Studion och träffa T. Sen förbi optikern och hämta nya linserna. Tappade en i söndags och har haft nya glasögonen på mig några dagar, trivs väldigt bra i de. :)
Sitter just nu med fransfärg på fransarna och har nyss  färgat ögonbrynen. Laddar även upp inför nästa vecka, då är det steg 2, gym-utbildningen! :D Ska bli superskoj!
Lär hinna med lite grejer innan dess bara, har beställt mk-produkter som jag hoppas kommer innan helgen, så jag kan leverera innan jag åker. :)

I eftermiddag ska jag träna, kör ett snabbt pass i gymmet innan det blir spinning. Senast jag tränade var i söndags, så kroppen längtar. :)
Imorn är det GIF-AIK! Så jag drar till Strömvallen direkt efter jobbet, kommer missa hela första halvleken dessvärre. I lördags vann GIF mot Kalmar, såg matchen på interpool med syrrorna och Texas. Najs!

Just ja! I lördags var vi på stan och grattade Brynäs till SM-guldet! Snacka om knökfullt på stan! Vi såg knappt nånting, men det var ändå mäktigt. Avgörande matchen såg jag hemma hos pappa, sen tog jag och Albin en kort sväng ner på stan och kände på stämningen. Grymt! :)

Nu ska jag sätta lite fart på dagen.
Ha det najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0