Inte! :P

Jahaja. Trodde det skulle bli ledig dag både idag och i onsdags, men icke. :)
I onsdags blev jag inringd att jobba på Siba. Åkte dit efter att jag vart en sväng på studion. Mötte Lotta, Göran, Titti och lilla Estelle! :) Så roligt att träffa de igen.
Sen blev det raka vägen till Siba. Hade tänkt träna men det hanns inte med.
Igår jobbade jag 9.45-19, blev en lång dag som avslutades med GIF-AIK på Strömvallen. Jag kom till andra halvlek och då stod det redan 0-1... AIK gjorde mål efter en minut...

Idag gick vi upp i tid och startade tvätten. När vi lagt i andra omgången blev jag inringd att jobba på Pensionsmyndigheten så nu sitter jag här, 9-15. :)
I eftermiddag ska jag hämta linser, leverans med nyheter och produkter ska levereras till kunder. :) Kanoners!

Dags att sätta fart, nu ringer det rejält. :)

Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0