Ojsan hoppsan! :)

Så var det tisdag helt plötsligt. Dagarna har gått så himla fort.
Förra veckan hände lite olika skojiga saker. Har fortfarande inte hört nåt från Siba men det kommer nog snart. I onsdags var jag på HLR-utbildning på Friskis. Det var mycket lärorikt. Man får ju lära sig det i skolan också, men nu var det mycket enklare sätt och jag kände att jag vet hur jag ska agera om en situation skulle dyka upp. Vi fick också lära oss att hantera hjärtstartare.
I fredags kväll jobbade jag på Friskis igen, fick hoppa in lite extra. Direkt efter det åkte jag till Albins föräldrar, de andra var redan där. Vi firade hans pappa. God mat och trevlig kväll blev det. Roligt att träffa Katarina och Axel igen. :)
Vi sov kvar där och på lördagen hjälpte vi Björn att byta tilll vinterdäck.
På lördag kväll firade vi Emil, så det blev lite fest och skoj hos de. :)

Söndagen blev en riktig mysdag! Jag åkte till Hemliingy med syrran, Milla Texas, Katarina, Annika och Axel. Vi grillade korv vid ett vindskydd i skogen. Barnen lekte med varandra, roligt att de funkar tillsammans. :) De kramades och var så söta! :)

På eftermiddagen hälsade min morbror på mig och kaninen och på kvällen var det dags för Gefles sista match för säsongen. Det slutade 1-1 och det kändes som en bra avslutning på en härlig säsong. :)

Igår jobbade jag igen på Friskis. Skojsigt :) Sen på kvällen var det unitmöte med makeup-tema. Jag fick visa nya konsulter lite om foundations och boken och senare visa hur jag enkelt håller en makeup-rådgivning. :) Skojigt :)

Nu är det dags att möta denna dag. Ha det så bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0