iPhone 4S ! :)

Woho! Nu har jag uppdaterat mig till en iPhone 4 S, den släpptes i veckan. Egentligen följde jag bara med svärmor till Valbo för att hjälpa henne att skaffa en ny mobil. Så blev det så att jag också uppdaterade mig. :) Förlängde företagsabonnemanget och fick en ny mobil på det. :)
Så igår blev det Valbo och Oves med syrran och svärmor. På kvällen käkade jag och Albin middag hos hans föräldrar och kikade på tv. Det blev ett svettigt spinningpass för mig igår förmiddag, egentligen är det ett bas-pass men det var svettigare än många medel-pass, ledaren pushade verkligen och uppmanade oss att höja motståndet. Riktigt skönt och roligt var det! :) I fredags blev det ett medel-spinpass.

Fredagskvällen blev en myskväll hemma, bara jag och älskis. Vi gjorde tacopaj, riktigt mumsig! Sen mys och tv, lugnt och skönt. :)

Nu ska jag fixa klart min mobil, sen blire fix hemma och förbereda för veckan.
Ha det najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0