Dags för jul i stugan. :)

Igår kväll blev det en myskväll med min älskling. Vi gjorde egen hamburgertallrik till middag med klyftpotatis till. :)
Sen vare premiär för På spåret och efter det Skavlan. Spontant blev det sen film A och E, mycket trevligt! :)

Imorse gick vi upp kl 8 för att inte sova bort förmiddagen. Efter frullen var det Disneydags och sen drog jag iväg till Friskis för att köra mitt favvo-spinningpass! :)
Väl hemma igen tog jag en dusch innan jag och Albin mötte upp syrran. Lunch på donken sen startade dagens shoppingvända. Nu har vi inhandlat ljusstakar till fönstrena, stjärnor och kulor som hänger i fönstret. :) Hittade en julklapp också.

Snart drar vi iväg och kollar på hockey hos Albins föräldrar. Skön lördag med andra ord! :)

Just ja, igår fick jag ett samtal igen, hon ringde tidigare i veckan också för en enkel telefonintervju, och igår berättade hon att jag gått vidare till nästa intervju som är på tisdag. :)

Ha en fortsatt trevlig helg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0