Fredag!

Idag är det fredag, med regn och mulet ute. Mysigt. :) Har mycket att hinna med idag. Städa och greja, förbereda kvällens tacos så att vi kan käka middag direkt när jag kommer hem från studion, så vill jag hinna ut på en springtur innan lunch också. Får se hur det blir med det. :)
Har 2 klasser idag, känns toppen en regnig dag som denna. :)

Igår kväll var det strålande väder på Strömvallen, iallafall första delen. Det kom mycket folk och det gick åt mycket matchprogram. Albin och hans pappa satt på läktaren och kolla, så de hätmade VIP-kaffe hos oss i pausen. :) Hasse Berggren byttes in i andra halvlek och hela Strömvallen stod upp för att välkomna han in på sin sista match. Orlov som byttes ut mot honom bugade på väg av planen.
Matchen slutade 0-0 och det var lite trist med tanke på alla chanser och placeringen i tabellen just nu, det ser bra ut! :) Efter matchen tackade Hasse klacken till jubel och applåder, han kastade upp sin tröja i klacken också.
Just ja, Albins pappa hade en autograf i sitt matchprogram = vinst av Ockelbo ost! :) Det verkar som om Albin fick osten, hittade den i vårt kylskåp i morse. :)

Nu ska jag sätta fart och vakna till!
Ha en härlig fredag!

----------------------------------------------

Aaah, jag hann visst med mer än jag tänkt mig. Hackat tacos till ikväll, diskat, vikt tvätt och tagit en skön springtur i regnet. Mitt varv på ca 5 km känns lättare och lättare för varje gång, går till och med lite snabbare nu. :)
Så nu är jag laddad för en härlig dag, trots det gråa regnvädret. Däremot är jag lite oroad för vår kära kanin, Bysse är inte alls pigg idag... :/ Han har inte ätit nåt, varken grönsaker eller pellets, och han var inte alls intresserad av gnag-snackset som han brukar få ibland, de brukar han annars slita tag i innan man ens hinner sträcka fram de. Han ligger mest ner och reagerar inte på nåt. När man klappar han kurar han ihop sig ännu mer och blundar, ser ut som om han njuter men verkar mest vara hängig. <3
Hoppas han piggnat på sig när Albin kommer hem efter jobbet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0