:)

Ah, det känns riktigt najs nu! :D Ikväll har jag varit på första värdutbildningen på Friskis&Svettis. Vi var ca 10-12 st som lärde oss massa nyttigt och intressant. Det ska bli kul att köra igång sen i slutet av augusti! Jag kommer att vara värd i receptionen en gång i veckan, ca 3 timmar. Kul att engagera sig och lära sig mer, samt träffa massa glada människor :)

Så mycket skojigt på en gång! Inget känns jobbigt eller betungande, bara givande och roligt. Visst, jag har inte haft lika mycket klasser som vanligt de senaste veckorna, men ändå har en del kunder hört av sig själva. Skönt när det flyter på! :) Snart är det enklare att lägga mer tid på MK igen, då jag inte jobbar heltid på mosters jobb.

Sådärja! Ha en härlig tisdagkväll!
Jag avslutar dagen med lite kloka ord :)

"The biggest adventure you can ever take is to live the life of your dreams."

-- Oprah Winfrey




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0