Vad ska jag säga?

Igår valde jag att säga ifrån ordentligt och avstå från kontakt tills det blir bättre. Den andre tyckte att då kunde det lika gärna vara så förevigt. DÅSÅ, då säger vi så!!
Nu orkar jag inte gå sönder längre, höra massa skit och lögner. Jag tar avstånd och hoppas du löser dina problem. Blod ÄR tjockare än vatten, men det handlar om respekt!

Igår kändes det tungt och jobbigt, förvirrande och samtidigt någon typ av frihet.
Tack till er, underbara människor, som på olika sätt visat stöd och omtanke, det värmer och ger ny energi och kraft. Framförallt Albin <3 <3 <3 

Så igår när jag kom hem hade jag inte lust med något alls, men tog en springtur med pappa. Sprang 6:an i Hemlingby och det gick bra. Sen på kvällen gick jag över till pappa och Kim igen för att käka middag, hemmagjord pizza. :)

(Varför ringde du mig igår? Flera gånger... jag svarade inte, man brukar liksom inte göra det om man valt att säga upp kontakten. Du säger själv att du väljer bort mig också, då verkar det dumt att försöka ta kontakt igen.)

People change
Things go wrong
But just remember
Life goes on.

Nu fortsätter min dag och mitt liv. Önskar alla en härlig helg!
Hakuna matata!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0