Sådär!

Då gick största flyttlasset igår. Vi hyrde en släpvagn och fick hjälpa av pappa, Kim, Mirjam och Emil att bära grejer och köra några vändor. Nu står det mesta i nya lägenheten. Efter lunch igår gjorde jag mig klar för jobb. Var helt slut i kroppen och knoppen, skakade i händerna och hade nog lite näringsbrist.
Bet ihop och hade två hudvårdsklasser i rad, det gick bra. :) Det känns skönt att ha ett jobb som ger mer energi istället för att ta energi.

Kom hem vid 21 på kvällen, då var jag verkligen helt slut. Möttes av ett nytt vardagsrum! Albin hade lagt i ordning mattan, ställt bordet, soffan och tvn på plats och kopplat in tvn. Av någon anledning är det knasig bild, men det duger. Vi får försöka lösa det. :)

Vi hann tömma några lådor igår och jag ska fortsätta med det idag innna jag ska jobba. Han är och jobbar nu så vi går om varandra helt idag.

Igår när jag somna hade jag jätteont i huvudet, trodde det var huvudvärk men vaknade efter 1 och kände att det var migrän. Försökte somna om men det var svårt. Klockan 03.30 gick jag upp, då höll huvudet på stt sprängas och jag mådde jätteilla! Fick ta och traska över till gamla lägenheten och hämta treo och spikmattan. När jag kom tillbaka kändes det lite bättre, la huvudet på spikmattan så det dämpade smärtan lite, somnade närmare halv 5 - 5.

Nu när jag vaknade kändes det bättre men det brukar komma tillbaka under andra dagen. Skönt att treo hjälper nu iallafall, det gjorde det inte förut. :)

Snart ska jag gå lös på lägenheten och packa upp lite mer!
Ha en härlig dag! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0