Fredag!

Japp, då äre fredag igen! En bra dag har det varit och den kommer fortsätta minst lika bra! :)
Tog det lugnt på förmiddagen, sen käkade jag lunch (ensam, Albin fick jobba). Sen gick jag ner på stan för att träffa kuratorn igen. Det kändes väldigt bra att komma dit och det har hänt mycket de 2 veckorna sen jag var där! Det känns otroligt bra! :)

Sen gick jag till mosters jobb och hämta lite grejer, hjälpte henne med lite pappersarbete också. Så skönt att inte jobba på kontor, det skulle jag nog aldrig palla! :P Men hon har det ju lite mysigt med ljus ibland, det är det enda positiva :)

Så mötte jag upp mamma på stan, kikade och fikade. Trevligt.

Nu är jag hemma, har ringt några samtal inför helgen och ska snart sätta igång att hacka tacos! :) Sen packa vidare om jag hinner. Myselipyseli-kväll med min älskling! <3

Ha en härlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0