23

23 år. Ojämnt tal, primtal, tråkigt tal... men det kommer nog bli ett roligt år :)

Fick fina presenter igår. 2 par pumps, kläder, strumpor, tejp till innebandyklubban, hörlurar, nagellack, en orkide, trisslotter, hö till Bysse, bland annat. :)
Hade släkten här på fika till eftermiddagen. Det var trevligt. Till slut var bara Texas och Milla kvar och busade :)
Pappa bilade hela dagen igår så de kom inte. Hoppas de kommit fram ordentligt nu.

På kvällen gick jag och Albin och handlade fryspizza och chips. Efter maten tog vi fram champagnen som vi fick av Albins mamma när vi flyttade in. Vi skålade för lägenheten, för bordet, för Bysse, för nya mattan och massa annat, så det blev många skålningar. :) Tog resten av bubblet till solsidan med lite chips.
Det blev en mysig kväll, Bysse gosade också med oss i soffan. :)

Nu ska jag ta lite kaffe innan jag gör mig klar. Ska på stan med mamma en sväng, sen leverera produkter och jobba. Ikväll blir det utbildning. :)

Ha en najs dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0