Tandläkarbesök. :)

Då har jag vart hos tandläkaren igen, lika roligt som vanligt. Tycker det är riktigt trevligt att gå dit och bli lite ompysslad. Fick bakläxa på tandtråden igen bara. Frisktandvård is the shit! :) Ska komma på återbesök snart igen, de ska kolla mina käkar. När jag var liten hade jag tandställning både uppe och nere i 3 år. Ett tag hade jag oxå gummisnoddar som satt fast i övre och nedre rälsen, som skulle dra fram nedre käken och minska mitt överbett, samt en snodd som satt snett över framtänderna, för att få tandraderna att hamna exakt ovanför varandra. Sedan dess har mina käkar knakat, klickat och låst sig ibland. Skönt att få en koll på det. Kanske kan detta ligga bakom min migrän? Igår blev det en sväng till Valbo med Milla och Texas. Kollade lite på rean men jag hittade inget jag ville ha. På vägen hem åkte vi till pappa och Kim för att käka upp lite julmat och julfika :) Syrran och Emil kom också dit. Så nu har jag en tatuering på handen, med hippie-bussen i Bilar. Texas har Bärgarna på sin hand, Milla också. :P Dagen har precis börjat och jag ser fram emot ikväll då jag ska värda på Friskis igen. :) Ha det så najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0