Stackars kropp...

Oj oj, har ont i benen från träningen i förrgår och ont i överkroppen från träningen igår. Skönt men samtidigt smärtsamt :P

Igår morse gick jag en promenad ner till gymet. Albin sov fortfarande. Jag körde ett pass med axlar, bröst, triceps och nacke. Det gick bra och kändes skönt. På vägen hem köpte jag med lite proviva och ostfrallor, gjorde iordning en god smoothie åt Albin när jag kom hem, så käkade jag lite förstärkt frulle samtidigt. Mixade proviva med lite havremjölk och frysta bär.

Sen cyklade vi till hans föräldrar för att låna bilen, hämtade upp syrran och käkade lunch på Donken innan vi åkte vidare till IKEA. Vi köpte en stor byrå, taklampa till vardagsrummet, salladsslunga, galgar och lite annat nödvändigt. Hann med en vända inne på Köpis också.

På kvällen åkte jag och Albin tillbaka med bilen. Det blev grillning till middag, mycket trevligt och gott. :) Sen kikade på Shrek - Forever after, på tv. Det är den senaste Shrek-filmen, den sista antar jag. Vi har den på DVD hemma men har bara sett den en gång. Riktigt bra, som alla de andra Shrek-filmerna :P

Idag är det dags för Gefle - Häcken! Nu kör vi! Jag hoppas många är på plats för att stötta laget i svackan som de hamnat i. GIF kommer även stödja BRIS idag, för varje åskådare som är där skänker de pengar till BRIS, så kan alla som vill hjälpa till att skänka i bössor som finns på plats idag. :)

Nu ska jag sätta lite fart och ta tag i denna härliga dag. Kroppen protesterar men det kanske blir bättre med en powerwalk så den blir lite mjukare. :)
Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0