Måndag! :)

Då är det måndag igen. :) Idag börjar höstschemat på Friskis&Svettis och det är fullsmockat med massa roliga pass! Har planerat lite hur min vecka ska bli, så jag får med allt. Ska testa på 2 nya pass denna vecka, ett styrkepass och ett dansigare, och så step förstås som jag testat tidigare men återupptar nu. :) Det kommer bli toppen! Tur att det blir vila för kroppen både lördag och söndag när vi ska iväg till Albins moster.

Veckan som varit såg ut såhär i träningsväg:

Måndag: 1 timmes powerwalk
Tisdag: Gym - rygg, biceps och mage
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila (Tänkte köra cross-medel i Boulongern men det regnade)
Fredag: Gym - Ben, mage
Lördag: Gym - Axlar, bröst, triceps
Söndag: Vila

Nu ska jag klä på mig och käka nåt innan jag drar ner till F&S för min första dag som riktig värd :) Igår efter GIF-matchen var jag där och värdade igen för att känna mig säkrare idag. Just ja, matchen! Ahh, det var såååå skönt att se lite mål igen!! Dahlberg, äntligen! :D Sen var det ju rätt oväntat att Bernardsson skulle göra mål :O Skönt, men oväntat :P Trist att det slutade 2-2, det kändes inte så rättvist. Men det går åt rätt håll nu iallafall! :)

Ikväll är det unitmöte och då ska jag berätta om min makeupportfolio jag gjorde i december. :) Det ska bli roligt! Nu när vi fått flera nya ögonskuggor och 3 nya rouge funderar jag på att göra en till makeupportfolio, så jag får lära mig hur de nya skuggorna passar ihop och hur de blir på olika kvinnor. :)

Ha en härlig måndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0