Färgar mitt gråa hår. :)

Nu är det dags för färgning igen. Djup kastanj heter färgen och det är en klar favorit.
Har varit en sväng på gymet idag, benen fick sig en omgång. Skulle egentligen testat på cirkelfys ikväll, men det blir inte så, Albin är hemma ikväll och borta imorn och på torsdag kväll så jag vill passa på att vara med honom ikväll. :) Får se om det finns plats på cirkelfys som är imorn istället.

Igår kväll var jag på unitmötet, vi fick se bilder och höra om seminariet, det verkade ha varit helt otroligt grymt! De överträffar alltid sig själva. :) En överraskning för mig blev att jag tydligen blivit framröstad som en av årets Miss Go-give! :O Snacka om chock! Jag förstod att Lola skulle bli det, jag röstade också på henne :) Så visade det sig att vi fått lika många röster och det avslöjade Lotta igår! :D Jag blev så himla glad! Hon läste upp alla nomineringar som vi fått och det kändes helt sjukt att höra. Tack alla underbara! :)

När jag kom hem därifrån skruvade jag och Albin klart byrån som Bysse står på. Den passa väldigt bra in i vardagsrummet och Bysse verkar trivas. :)

Nu är det dags att ladda för att tvätta ur färgen. :)
Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0