Sista april

Tvätten hänger på tork i tvättis, disken är diskad, kaffet uppdrucket, kikat disney-dags och buren står på tork. Snart blir det dammsugning, moppning av golven, fylla nytt spån i buren och låta Bysse möblera om lite, sen förmodligen dammsuga igen eftersom han skvätter ut massa spån direkt.

Senare blir det grillning hos pappa och resten som är där, får se hur det blir ikväll. :)

Igår matade vi ormarna samtidigt som vi kika på "Så ska det låta". Det var smidigt, då kunde de få komma in i terrariet med lite mellanrum, så de inte stör varandra när de är kinkiga efter maten. Vi njöt av tvn, den är grym! :)
Just ja, jag råkade glömma att stänga terrariet 2 gånger igår... Vi hade släppt in Svans, den stora bruna ormen. Medans vi vänta på att de andra skulle käka klart stod glaset öppet, mycket öppet! Haha, jag fick några sekunders panik när jag märkte det, tillslut såg jag en liten svanstipp i spånet i terrariet, han hade redan hunnit börja gömma sig. Tur han syntes annars hade han lika gärna kunnat vara var som helst i lägenheten. Haha :)

BTW, känner mig mer och mer nöjd med frillan! Bilderna är inte rättvisa, den är bättre IRL :P När man ser helheten. Känns riktigt bra! :)

Nu ska jag fortsätta, ha en härlig sista april!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0