Naaajs!

Har suttit vid datorn en stund med balkongdörren öppen så jag fått lite sol på min mage, skönt :) Bysse var ute på balkongen samtidigt, han har en liten hinderbana där ute men mest ligger han och latar sig.

Snart ska jag skutta in i duschen och fixa mig. Har en facial innan lunch, sen hem och käka lunch och diska lite, blir nog en promenad också då, innan jag ska åka och jobba igen. Skön dag :)

Imorn blir det lite jobb och sen städa buren och mata ormarna. Köpte nya möss igår men märkte att vi hade visst 4 st kvar i frysen. Aja, då har vi mat åt ormarna för några månader framåt. :)

Vad händer på sista april då? Jag har ingen aning än. Ska iallafall vara med Albin, och det känns bra. Vi får se var och hur det blir. :)

Nu är kaffet uppdrucket så det är dags att röra på sig. Ha en härlig dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0