Migrän...

Alltid lika trevligt. Igår morse smög migränen sig på igen. Jag ignorerade det och åkte och jobba efter lunch ändå. På kvällen hade jag en klass, då var jag alldeles flummig i huvudet. Det gick ganska bra ändå, iallafall när man har annat att tänka på. Efteråt blev det mycket värre. På kvällen hade jag jätteont och mådde illa, men bestämde mig för att färga håret ändå, så jag fick nåt att tänka på.
Håret blev typ oranget, haha, men det blir nog bättre nu när jag tvättat det en gång. Det skulle bli guldkopparblont eller vad det nu stod. :)
Lyckades somna igår iaf, när migränen var som värst. Imorse kändes det bättre men så fort det blir ljust eller jag rör på mig blir det värre igen. Men det är inte alls lika illa som igår. Snart ska vi handla lite ingredienser till billbak, eftersom Albin fyller år på fredag. Så det blir bakning på fredag morgon innan jag åker på kryssning. :)

Sen idag ska jag jobba en sväng och senare ikväll ska ajg träffa Cicki och Camilla på stan för lite power-talk. :) Det blir najs och det behövs verkligen nu! Haha, jag vet att jag kommer fixa det här, men det har hänt olika saker som försvårar det. Igår gjorde jag ett val: antingen bryta ihop och ge upp eller fortsätta fokusera på målet och hitta lösningar. Jag valde det sistnämnda och det känns bra.

"I can do it even better with broken heels!"

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen komma igång med dagen, även om den går lite i slowmotion för att migränen inte ska bli värre.

Ha en fin dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0