Lördag kväll ;)

Så, nu är jag klar för dagen och ska mysa med Albin. Har jobbat mycket idag, sen var jag hem och hämta kläder och innebandyklubbam och skutta över till pappa. Hälsade lite på Texas innan vi åkte till innebandyn. Hade jätteont i magen när vi spelade, åt middag en kvart innan vi körde igång och det var kanske inte så bra.
Imorn ska jag jobba och välkomna min nya studio-sambo! Lola är så härlig, en riktig glädjespridare och ett energiknippe! Det kommer bli kanon ;)

Hoppas på att kunna se GIFs sista hemmamatch imorn, får se hur jag får till det. Ska jobba innan och efter, så det beror på hur lång tid det kommer ta.

Igår blev det tacos-mys efter att jag jobbat, och en myskväll. Najs!

Nu ska jag njuta resten av kvällen.
Godnatt - sov sött - dröm om småkryp du mött! (Som Simba, Timon och Pumba skulle ha sagt.)
Christine
2010-11-02 @ 10:20:15
URL: http://echristineb.blogg.se/

Åh, ska du och Lola dela rum? Nice :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0