Kaffe med massa grädde i :)

Åååh, mums! Jag hatar kaffe med mjölk, men kaffe med grädde är underbart! Tog vispgrädden som jag hade kvar och värmde den lite snabbt i mikron, hällde sen på kaffe. Det blev 1/3 grädde och 2/3 kaffe i koppen. Mums!
Förutom att det är gott är det mättande också. :)

Ska käka ett kokt ägg nu innan jag går mot studion. Det har blivit mitt nya mellanmål, ha ett kokt ägg eller två i kylen som jag käkar när jag blir sugen. :)

Igår fick jag ett rejält sötsug och dämpade det med varm choklad gjord på grädde, hett vatten, kakao och lite mörk choklad :)

Nu ska jag göra mig klar och gå till studion med min praktikant! :) Hihi, vad skojigt. Ska testa makeupen inför ikväll på henne också tänkte jag, så får vi se hur det blir på olika.

Ut i stormen! Ha en härlig dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0