100 push-ups!

Yes! Jag ska göra hundra armhävningar! Tessi visade mig ett 6-veckorsprogram igår på hundredpushups.com och jag nappa direkt!
Det innebär att varannan dag ska man göra ett set med armhävningar och följer man det och utvecklas som testet så kan man göra 100 armhävningar efter 6 veckor. :) Lite najs!
Igår provade jag att maxa för att se vart jag ska börja i testet, och då hamna jag på 20 st. På min storhetstid som friidrottare klarade jag 50 stycken, nu är jag långt ifrån det, så det ska bli spännande att göra 100 stycken :)

Nu dricker jag lite kaffe och har precis målat om naglarna. Ska snart göra  mig klar och sen gå till Studion med Stina, först ska jag fixa ögonbrynen på två kollegor innan det blir full fart med konsultjobbet. :) Stina praktiserar hos mig nu, alldeles ypperligt! Igår fixa hon min frilla medans vi kikade på en dvd med en hudvårdsklass sen lärde jag henne en snabb sotning. Det var bra träning för mig eftersom jag skulle visa den på kvällen sen på utbildningen.

Kvällen blev toppen! Jag älskar att prata inför andra nu och dela med mig av mina ideer! Oftast blir det rätt flummigt och glatt, vilket jag gillar. :) Tänk att det har vart det värsta jag vet... hade sån fruktansvär ångest för sånt när jag gick i skolan... mest i högstadiet och gymnasiet, innan dess var det egentligen inget problem, men det hände en liten, liten grej som ändrade allt.

Det har börjat tunnas ut med grjer i lägenheten nu. Tessi flyttar ut i mitten av december så då blir vi ensamma i en stor trea. Spännande! :)

Ha en härlig dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0