"The Secret"

Har börjat läsa "The Secret" som jag fick av mamma när jag fyllde år. Den är gryyyyym!! Började läsa den i förrgår och har bara kommit en femtedel, men är redan fast! Jag har även bevisat för mig själv att "hemligheten" som beskrivs i boken fungerar. ;)
Einstein, Platon, Beethoven, Edison, Shakespere och Newton och flera visste om hemligheten! Och tillämpade den. Om du vill få ut mer av ditt liv, bli rikare, lyckligare, bättre hälsa med mera, så bör du läsa "The Secret" eller se filmen! Det bästa av allt är att den är vetenskapligt baserad! Love it! Då vågar jag verkligen lita på det. Det handlar om att dina tankar styr din framtid och hur vi kan tänka annorlunda för att få det vi vill ha. Det innebär oxå att om vi fokuserar fel så får vi det vi inte alls vill ha. Till exempel: om du vill hitta den rätte måste du tänka att du kommer hitta den och hur bra det kommer kännas. Tänker du på alla hinder och problem du kommer stöta på så kommer du aldrig hitta den rätte. Jag förklarar inte särskilt bra, läs boken eller se filmen för att förstå bättre. Jag kollade på ett klipp från youtube med de första 20 minuterna på filmen, det är typ så långt jag kommit i boken också! :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen och lägga mig och läsa tills Albin kryper ner. :)
Kom hem sent från utbildningen idag, men det gör inget. Har haft en toppen dag! Jag fick hålla i steg 2 på utbildningen idag, om enkla pärmsystem och grunder i en bra business. Haha, jag som är så strukturerad, NOT! Men det gick bra och blev mkt skratt, jag tror de fick med sig en hel del. :)

Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0