Söndag.

Blev klar med det sista i min lilla "renovering" på studion idag - nya knoppar på byrån :) Så nu är det klart och jag är nöjd!

Imorn är det Holland - Slovakien. Men på en dum tid, kl 16... Har en spa-klass då sen utbildning direkt efter. Men det gör inget, Holland har en del matcher kvar att spela ;) Som tur är så är det Jessica som är värdinna för spa-klassen, så jag hoppas att hon inte har nåt emot att jag har matchen på på datorn samtidigt :) Så nu är jag snart klar med min första "X10" och får vara med i en utlottning av en snygg rullväska ;)

Nu ska jag krypar ner och sova. Stackars Albin ligger redan i sängen med huvudvärk och ett svullet, sårigt knä efter fotbollspelande idag. Jag ska pyssla om han lite :)

Godnatt!

Här kommer en liten berättelse från en man i boken The Secret. Inspirerande, helt fantastiskt!

http://www.youtube.com/watch?v=bfKn92klPeU




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0