Seg?

Både jag och Albin var otroligt sega imorse, snoozade en timme innan vi släpa oss upp ur sängen vid kl 8. Men det kändes skönt. :) Nu sitter vi och dricker lite kaffe. Kollade nyss in nya trailern för Harry Potter! :D Ah, vad jag längtar ;) Snart ska jag ta en promenad runt Sätra.

Jag har ont i benen, typ träningsvärk i alla muskler i benen och skinkorna. Kanske är de överbelastade på grund av mina promenader i EasyTone-skorna varje dag? Kan det bli så? Aja, skönt iaf, känns himla härligt att ta min prommis varje dag, det gör mig pigg och glad. :)

På fredag är det kvartfinal!!! Holland - Brasilien! Såååå spännande! Om Holland går vidare till semi så kommer de spela antingen dagen innan vi kommer till Holland eller dagen vi kommer dit. :) Hoppas matchen är när vi är där! Och finalen också ;)
Jag längtar supermycket till Holland! :)

Naglarna sitter kvar, inget som försvunnit än. Ska lägga på ett till lager topplack idag så det håller länge. I Holland ska jag köpa bättre baslack och topplack, billigare där. Så ska jag köpa en hel del strumpbyxor och leggings. Går åt mkt strumpisar i jobbet ;)

Jag står inför ett beslut, försöker att inte tänka på det fast jag måste göra det. Jag vet att det måste tas, annars kan det kännas som ett misslyckande. Jag tror att jag redan bestämt mig, för ett bra tag sen, jag vill bara inte att det ska vara så. Aja, hakuna matata. :)

Ha en härlig dag!
Christine
2010-07-04 @ 22:33:50
URL: http://echristineb.blogg.se/

Det kan nog vara skorna som gjort din träningsverk.. men det är nog inte farligt.. men kanske gå i ett par vanliga skor någon dag så att du vilar kroppen..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0